نمایشگاه خودرو کرمان
افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان

با حضور استاندار کرمان یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی استان کرمان در سایت دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان افتتاح شد.

 

آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان شامگاه گذشته با حضور محمد‌مهدی، فداکار استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم شرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سایت دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوبشرق استان کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از مدت‌ها کرونا و اعمال محدودیت‌ها، خوشبختانه فضای نمایشگاهی استان کرمان رونق گرفته و چند نمایشگاه بزرگ و مهم در استان دایر شده است گفت: نمایشگاه خودرو یکی از نمایشگاه‌های مورد علاقه مردم است و مردم دوست دارند تنوع خودرویی را ببینند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه برای سلیقه‌های مختلف مردم خودرو از سواری و وانت وجود دارد، اظهار داشت: توصیه می‌کنم مردم به نمایشگاه بیایند و هم استفاده کنند، هم پیشرفت کشور را در تولید خودرو ببینند و هم فضای بسیار پرنشاطی است.

استاندار کرمان در پاسخ به این سوال که آیا قیمت‌ها مناسب است و همه مردم در این نمایشگاه امکان خرید خودرو دارند، گفت: در نمایشگاه خرید مهم نیست و خود اینکه صنعت خودروی کشور پیشرفت کرده اهمیت بیشتری دارد و خوشبختانه کارهای بزرگی در صنعت خودروسازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در توسعه و رونق اقتصادی استان اثرگذار است و امیدواریم این نمایشگاه‌ها در استان توسعه پیدا کند.

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان که به منظور آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های این صنعت در کشور راه‌اندازی شده است از دو خودرو جدید مربوط به دو شرکت خودروسازی کشور با حضور محمد‌مهدی فداکار استاندار کرمان رونمایی شد.

ارسال یک نظر

هفت + سه =

X