علیرضا عاجزی
عاجزی مطرح کرد: حضور هیات عالی رتبه اقتصادی عراق و افغانستان در نمایشگاه کشاورزی شیراز

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، هیات های تجاری داخلی و خارجی از نمایشگاه کشاورزی شیراز بازدید خواهند کردند که به صورت ویژه هیاتهای عالی رتبه تجاری در قالب گروه های ۳۰ نفره از کشور عراق و افغانستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاهی رونق، علیرضا عاجزی با اعلام این خبر افزود: هجدهمین نمایشگاه کشاورزی ماشین آلات، مکانیزاسیون، نهاده ها و سیستم های آبیاری شیراز در فضایی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع فضای سرپوشیده و باز نمایشگاهی و با حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی از روز سه شنبه ۲۰الی ۲۳ اردیبهشت ماه در محل دائمی دانشگاه بین المللی شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس قطب کشاورزی است و اهمیت و ویژگیهای خاص خود را در زمینه برگزاری نمایشگاه کشاورزی دارد، گفت: با توجه به این موضوع و محل برگزاری نمایشگاه و هچنین با رایزنی ها و دعوتهای صورت گرفته، انتظار داریم بین ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر متخصص در زمینه کشاورزی از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق با بیان این که حمایتهای وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از این نمایشگاه قابل توجه بوده است، بیان کرد: هیاتهای عالی رتبه تجاری در قالب گروه های ۳۰ نفره از کشور عراق و افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند و علاوه بر آن هیات های تجاری داخلی نیز در گروه های مختلف از این نمایشگاه بازدید می کنند.

عاجزی از همه متخصصین دعوت کرد تا با بازدید از این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای تحقیقی، آموزشی و ترویجی در زمینه های مختلف ، زراعی و باغی، آب و خاک و فنی مهندسی آشنا شوند.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه کشاورزی، مکانیزاسیون، نهاده ها و ماشین آلات شیراز از ۲۰ الی ۲۳ ادریبهشت ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شیراز پذیرای علاقه مندان و متخصصین خواهد بود.

ارسال یک نظر

پنج × یک =

X