مجتبی دهقان‌پور
نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری در شهرستان شیراز از روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز به کار می‌کند.
مجتبی دهقان‌پور گفت: نمایشگاه کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده‌های و سیستم‌های آبیاری با حضور ۱۵۹ شرکت کننده داخلی و دو هیئت عالی رتبه از کشور‌های عراق و افغانستان برپا خواهد شد.
به گفته او هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، در مساحتی بالغ بر ۹۸۰۰ مترمربع و در سالن‌های حافظ، بهار، نرگس، سرو، ملاصدرا، اردیبهشت و فضای باز برگزار می‌شود.
دهقان پور گفت: در این نمایشگاه ۶۷ شرکت با زمینه فعالیت ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، ۵۰ شرکت با موضوع نهاده‌ها و ۴۲ شرکت در زمینه سیستم‌های آبیاری و آبرسانی حضور دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه‌ای در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره‌های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می‌دهند.
او گفت: شناساندن پتانسیل‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف از جمله ماشین آلات توسعه صنایع کشاورزی در کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، توسعه صادرات بخش کشاورزی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
دهقان پور گفت: هماهنگی لازم به منظور بازدید بیش از دو هزار نفر از کشاورزان پیشرو و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی انجام شده است.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری از بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است

ارسال یک نظر

سه × 1 =

X